Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

gudbye my luff..:'(

gudbye my luf....u will always b in my heart..4 SURE!!
erm.....arini aq ilang sowng teman idop n mati aq.... aq xtaw npe aq wt cm2...
juz 4 u my dear...i done it juz 4 u..!!!! I'VE CUT MY HAIR!!!
huhuhuhux
aq un xtaw npe aq wt cm2..tpi pape pown ikhlas dri ati aq mmg nk ptong..huhu
even aq x hot pown,tpi amai yg tego ambot aq da len..
even aq xlawa mne pown,tpi amai yg tego aq comey..
even aq ni nothing,but thanx ya'll.......mwaxx!! hehex ^_^

diz is my hair before i change it:-

 its long rite? hehehex niceee....:)

n diz is my hair now.....jeng jeng jeng!! huhu
  eh,cibok je si echamohtar nie..hehex

hehehex dunno wat u will think bout my hair now..up 2 u lol..:)
.... <3 bby blogger....

No comments:

Post a Comment